Piso en venda en Eixample, Antiga Esquerre Eixample
-
260 m2
-
4 hab.
-
4
-
Ubicat a la millor zona de l'Eixample, a un minut de la Diagonal i de la Rambla Catalunya, trobem aquest elegant i molt especial immoble, situat en una tercera planta d'un edifici modernista. L'habitatge té una distribució pròpia dels edificis de finca règia de l'Eixample. L'entrada de el pis se situa a la meitat de l'immoble, ia través d'un ampli rebedor que separa clarament les zones de dia i de nit. A la zona de dia trobem una cuina office, semioberta d'espectacular disseny amb armaris panelats en inox. Més endavant tenim un saló de grans dimensions amb vidriera i balcó a un agradable pati d'illa i d'orientació oest, de manera que gaudeix de sol de tarda. En aquesta zona també trobem un bany complet. La zona de nit, disposa de 3 dormitoris. A la fi de passadís se situa el dormitori principal, que gaudeix d'un balcó exterior a carrer. Una habitació que ara es troba destinada a un fantàstic vestidor i on trobem també un bany complet. I per últim una tercera habitació empleada de dormitori i al seu torn despatx, amb armaris encastats. El pis es caracteritza per la seva gran personalitat. Compta amb detalls originals i propis de les finques règies de l'època com són els sostres alts enteixinats, i la volta catalana. També té terres de mosaic hidràulic. Totes les estades de l'immoble tenen ventilació natural. La fusteria dels finestrals és nova i compta amb aïllament tèrmic i acústic. El pis també està equipat amb calefacció i aire condicionat per splits. L'edifici posseeix un terrat comunitari amb boniques vistes a la ciutat
L’Antiga Esquerra de l’Eixample és, com el seu nom indica, un dels barris de l'Eixample, i va ser una de les primeres zones, juntament amb la Dreta de l'Eixample, a edificar-se seguint el Pla Cerdà. Delimitat per la Diagonal i la Gran Via i al costat de l'Avinguda de Sarrià, la localització del barri és immillorable.
Tot i que està al costat del centre, les seves zones residencials són tranquil·les. I tot i que les seves zones residencials són tranquil·les, el barri ofereix oci, cultura i diversió tant de dia com de nit, amb les seves terrasses, cafès, galeries d'art, bistrós, boutiques, bars, restaurants, night clubs…
Els gourmets i amants de la bona taula poden gaudir allí de diversos restaurants amb Estrella Michelin, com el Gaig, el Restaurant Angle Barcelona o Disfrutar, comandat pels antics caps de cuina del Bulli. I no oblidem Cocktail Bars com Solange o l'internacionalment reconegut Dry Martini de Javier de las Muelas.
Per a aquells que es plantegen viure a l’Antiga Esquerra de l’Eixample, la seva oferta comercial és també interessant. A part de que les botigues d'alt standing del Passeig de Gràcia estan a tocar, els carrers del barri amaguen les seves pròpies joies, com boutiques de dissenyadors locals o tendes de delicatessen com ara formatgeries o botigues de vins.
A l’Antiga Esquerra de l’Eixample, i més concretament al costat de la Plaça Universitat, es troba l'històric edifici de la Universitat de Barcelona, una elegant construcció d'estil neoromànic que va ser edificada a finals del segle XIX i que està catalogada com un Bé d'Interès Cultural.
I a només uns carrers de distància se situa l'entranyable, i recentment remodelat, Mercat del Ninot. Aquest mercat rep el seu nom d'un antic i cèlebre bar del barri que tenia un ninot a l’entrada, el mateix ninot que avui dia dóna la benvinguda als visitants del mercat.
Les autoritats han anunciat ja el projecte de transformació urbana de l'Esquerra de l’Eixample, que afectarà tant a l’Antiga com a la Nova Esquerra de l’Eixample. Està previst que aquest projecte es desenvolupi durant els propers anys i se centrarà a crear més zones verdes, cedir espais als vianants i reduir el tràfic a l'àrea.
Així, els plans de futur per al barri estan enfocats a la millora de la qualitat de vida dels seus residents, la qual cosa promet fer la zona encara més atractiva per a veïns, compradors i arrendataris.